Галерия

chill out, dude

 

знаци от вселената, викаш? 😀 днес, преживявайки отвратителен момет,в който аистина се чувствах далеч отвъд ръба на сериозна нервна криза (ядове, кво да пра`иш), и люто псувайки в стил `не-мога-повече-така-писна-ми`, от ушите ми всеки миг щеше да изпуши дим, когато… милия ми мъж, който вървеше до мен и внимателно слушаше тирадата ми, ме спря и ми посочи фирмен камион, на който, обаче:

16620_796361903713637_194750804_n

cool, right? готино ми е, че вселената намира начин да ми покаже, че съм в безопасност. и ми е готино, че в този конкретен случай доставчика на съобщението беше възлюбения ми:D

много би ми било готино тази ми ти снимка да се превърне във верижен спам, който да намира хората точно тогава, когато наистина имат нужда от знак от вселената 😀

да сме наясно, нали – снимката си е лично моя, направена от мен и публикувана в instagram Instagramпрофила ми.

лека ти нощ, и… просто се отпусни, ок? ок. туй то.

😀

нат

Вашият коментар

