Галерия

жълти листчета

  • 1897685_795171763832651_1447367736_nмисля си, че трябва да въведа отново тази категория в блога си – жълти листчета.

някак си, допадаше ми телеграфно и набързо да нахвърлям това, което ме вълнува, след което да мога да се върна към него, да прочета и осмисля отминалите събития. ерата на фейсбук, обаче, промени доста неща, особено, що се касае за `бързите мисли, бързите настроения. тъй или иначе, чувствай се добре дошъл/а в новата категория на сайта ми, където ще имаш удоволсвието да четеш телеграфните ми размисли.

16620_796361903713637_194750804_n

  • много ме радва фактът, че въпреки напрегнатия момент, в който се намирам

точно в моментите, в които ми е най-кофти и усещам как напрежението започва тревожно да бумти в ушите ми, ми се дава знак какво точно трябва да направя, да забавя темпото, да се успокоя. така преди няколко дни, след телефонен разговор по неприятен казус, ха да се почувствам наистина шитаво, и… покрай заведението, където бяхме спрели с мъжа ми за по питие, отново мина камиона с рекламния слоган `просто се отпусни`. не мога да ти опиша колко добре се почувствах. освен това, научих цене урок – как да разпозная подходящия момент, кога да му повярвам, кога да рискувам, кога да вярвам на инстикта си… и кога да се спра:D най-хубавото беше, че съзнах лично за самата себе си, че някои практики определено действат 🙂 би било още по-хубаво да се науча да не пренебрегвам повика а интуицията си – прекрасната анджелина джоли, с която споделяме една зодия, е автор на прекрасната мисъл `доверя ли се аинстинките си – печеля, логиката често ме вкарва в беля`. та и аз така. просто идва момент, в който люто ти писва от рациоално мислене.

FIRE FINGER CAMEO

  • доста е досадно

да си имаш вземане-даване с хора, които не знаят какво точно искат, но пък да са с твърдата вяра, че ще се прецакат. лоша новина, милички мои – живееш ли с ид4ята, че ще те метнат – ми, ще те метнат. просто така работи вселената 😀

deny

  • не по-малко досаден

е и стремежът а някои хора винаги, независимо, на всяка цена да се чувстват харесвани. не е изключено даже и да имат някои свои постижения, които да обосновават това, но когато първоначалната еуфория отмине и светлините на прожекторите блеснат в друга посока… е ужасно тъпо да наблюдаваш как се излагат иначе свестни люде. тук се сещам за оня виц, че ако фейсбук внезапо се скапе, хората ще търчат като ненормални по улиците със снимки в ръцете си и ще се питат взаимно `харесва ли ти`? 😀 същата работа. очевидно, обаче, това е тенденция някаква световна – забелязвам този дразнещ, но определено интересен кифленски феномен не само сред хора, които познавам, но и сред по-публични личности, актьори, певци, дъра-дъра… егото е голяма работа, наистина. и може наистина реално да скапе каквито и да било постижения.

1479418_751647251518436_2086681205_n

  • категорично,

оставам на `bones`. `девниците на вампира` се превърна в егати килфленската боза, `древните` поне засега удържа фронта, `младия вълк` ми стана безумно скучен, скучен ми е и `ухапана`, но го гледам за дъвка на мозъка. чета, обаче, някои определено итригуващи книги, и когато му дойде момента,щ е споделя впечатления и мъдри мисли 😀

  • живота е прекрасен!

богиня за деня: оня

Вашият коментар

