Галерия

сюрреалистично :D

без много приказки, имам уникално дете 🙂 което в последно време  си присвои таблета ми, и освен рекордите на angry birds, откри и програмите за рисуване – нещо, което мен ме прави много щастлива, наистина, защото искрено вярвам, че именно изкуството е нещото, което може да те накара да се почувстваш… просто добре. вероятно, съм ужасно лоша майка, която, разбираш ли, позволява на детето си да има досег до дяволските технически изобретения на 21 век. казано честно, вече е престанало да ми пука, пък и отдавна съм спряла да се оправдавам за начините, по които съм избрала да гледам и възпитавам детето си 🙂 на мнение съм, че всяко детство си върви с епохата, така че след като Боро се кефи да рисува, мисля, че така му давам нова перспектива, тайничко горда, че се оправя с малката, проклета машинария по-добре от мен самата 😀 доволна съм, защото програмките за рисуване, които имам, отлично развиват усета за симетрия, цвят, детайл и пространствено виждане.

вероятно, ако бях от майките, които сверяват всеки свой ден с един небезизвестен форум, точно с това си ентри бих дала много ясно дефинирано начало на безумно и безкрайно мерене на пишки. слава на съдбата, намирам се в собствения си блог, където мога да разливам гордост и доволство от гениалността на сина си колкото си искам 😀

digi girl Boros art

това е жена – `с рокля, ръце, сутиен (?!) главичка и панделка, мамо`) ;D

това са мандали 🙂 но, според Боро, са топки и звезди 😀
digi Boro 7 digi Boro 6 digi Boro 5 digi Boro 3 digi Boro 2 digi Boro4

къща

1392205861361

и котка

1392205860934

та така, приятно ти разглеждане 😀 вероятно, гледаш първите опити на бъдещ велик-художник сюрреалист 😀

Вашият коментар

