Галерия

честит ми свети валентин

🙂 … рано е, сгушена съм на топличко с одеялото около врата си. почти будна съм вече, в просъница си мисля какво трябва да свърша през деня, премрежено гледайки дрезгавината на утрото навън.

Боро възторжено нахлува в стаята, облечен и спретнат 😀  пристъпва тихичко до леглото ми и леко потупва бузите ми с ръчички:

– мамо, събуди се! – шепне детето и слага нещо до възглавницата ми

1902720_799395386743622_1926538934_n.валентика:) ❤ 
будна съм вече 😀

– станах много рано, мамо, още по тъмно, за да ти я направя! – казва Боро и очичките му блестят. 😀 щастлива съм:D от сладкия жест на сина си, от обичта 😀 мъжа ми тропа из къщата, готви се за работа. казва ме си `чао` в антрето, а той ми се ухилва:

-честит свети валеkтин! виж масата 😀

1897918_799395366743624_958601895_nвалентинска закуска 😀 не само приготвена, но и аранжирана подобаващо в сккъпоцеите минутки сутрин преди работа 😀

ами как да не ти стане готино, кажи сега? 😀 как да не се почувстваш наистина обичана и щастлива 😀 моите момчета 😀 весел ми празник 😀 в края на краищата, за какво друго си струва да се радваш?

 

Вашият коментар

