Галерия

живи мартенички

paost inovaciaтази година реших да направя напълно екологични и смислени мартеници, които да са символ на личното ми пожелание за здраве, любов и късмет, вместо да поставям на изпитание вкусовете на близките и приятелите си с убийствения кич, който започва да наводнява улиците в средата на февруари още.

в последно време все повече имам нужда от моето си моджо, от мойто си нещо, което ми помага да държа мисълта си заета с конкретната последователност на определени неща, гоейки и напъждайки демоните там, където им е мястото.рециклирането на хартия е тази моя, малка, лична магия, която, образно казано, трепе гадовете! 😀

истината е, че обичам да правя хартия 🙂 на фона на целия ни консуматорски структуриран живот, през който най-нахално си мислим, че земята ни е длъжна… е, ами това да спестя мъничко усилия на майката- земя, пък било то с няколко парчета домашно сготвена хартия – колкото и странно да звучи, ми носи невероятно удовлетворение и спокойствие така, щото сякаш си се извинила на майка си заради някоя своя груба, небрежна постъпка.  🙂

seed paper martenizi1ето я моята хартия 🙂 реших, че няма да се занимавам с изливането на големи листи. вместо това, исках да направя малки тагчета-сърца, които да послужат вместо картички към мартениците, които предстои да разпращам тези дни, влагайки много лично отношение с нещо наистина изработено от ръцете ми. аз наистина харесвам мартениците – допада ми символиката им, допада ми магията на червения и бял конец, традицията, която връзва нас, българите, към земята ни.

seedpaper martenizi2хрумна ми, че мога, всъщост, да направя таговете на мартеници. нещо повече – мога да ги направя така, че наистина, буквално да носят в себе си символа на новото начало, живот и пролет! реших, че освен с домашно изработената хартия, ще уважа земята, като вложа семенца в хартията 🙂 и всъщност, превърна самите хартийки в мартеничка 😀 ето това е моята пролетна магия – не само да овържеш около китката на този, когото обичаш своите лични пожелаия за здраве, любов и късмет.

след като пролетта настъпи и видиш първия щъркел, вместо да кичиш конците по дърветата, върни на земята нещо от себе си, като засадиш живата хартийка 🙂 и земята ще се радва, задето си я уважил, а и за теб  радостта е гарантирана – най-малкото, защото ще знаеш, че освен пожелания за здраве, щастие и късмет, след теб остава и цвете, на което предстои да разцъфти през пролетта 😀 

та, ако идеята за живите мартеници те радва и искаш да поднесеш малко истинска, добра магия на близките си – драсни ми на лично съобщение, да видим какво ще измислим, или пък ме посети във виртуалния ми дюкян ето тук

благодаря, че се отби 🙂

нека хармонията винаги те носи на крилете си!

Нат

Вашият коментар

