Галерия

dogmas, go fuck yourself, we :heart: math!

smileта-да!

след само три дни ходене на дг, отново сме си вкъщи с епична хрема 🙂 няма да се впускам в разсъждения за контрол, отговорност, грижа и не до там етични родители, които си пускат децата болни на градина, нито пък ще се впускам в подробности и излишно тръшкане как аз си върша работата с дедлайн сроковете, които ми разкатават играта. вселената се грижи за всичко 😀

we love math

но, въпросът е в това, че пак се налага да учим от вкъщи 🙂 няма лошо 🙂 та, днес, докато извадихме специалната тетрадка, за да упражняваме да пишем цифрите, младши ме изуми, буквално ме изуми, когато започна да си пише задачки със събиране! бях му показала преди няколко месеца съвсем елементарно смятане от едно до десет, и това, което буквално ми извади акъла, е че Боро съвсем сам, и абсолютно вярно си измисли и реши уравненията!

matematika1така де, има още какво да се желае от краснописа ни, но пък аз съм искрено горда и доволна от резултатите 😀 а се надувам така откровено, защото интересът на малкия към математиката ме прави истински щастлива и много горда- въпреки, че оценявам съвършенството, логиката и красотата на тази наука, като дете и ученичка никога не съм обичала тази дисциплина, ако и да имах най-готиния учител по математика евър 😀 вероятно, на фона на постиженията на бил гейтс и стив джобс, това, нашето, е нищо работа, но аз искрено се кефя на постиженията на пет-годишния ми син 😀 и мисля да продължим със заниманията с джуниър – в края на краищата, след като му е интересно и готино, има ли значение, че в детската се учат други неща? dogmas, go fuck yourself, we :heart: math! 😀

Вашият коментар

