Галерия

о, свещена простота!

10155157_823214421028385_186904501_n

о, свещена, съвършена, фундаментална, епична простота! която, очевидно, ходи предимно по главите на авторите в женските списания – факт, повечето писания във въпросната преса са написани с цел хумор, сатира и забава, но що ли си мисля, че дори в най-импровизирания хумор за пред публика трябва да има известна редакторска намеса, щото айде, мама му стара, да се спре веднъж и завинаги с възпитаването, промотирането и продуцирането на кифли? десет закона на семейния живот, разбираш ли. които, ако си жена с поне малко здрав разум, би следвало немедлено да прегризеш собственото си гърло, речеш ли да ги спазваш! какво имам предвид:
Първи закон: НЯМА МЪЖ, КОЙТО ДА МОЖЕ ДА ЗАДОВОЛИ ВСИЧКИ ЖЕЛАНИЯ НА ЖЕНА СИ.
– ами? не вярвам и да има жена, която да е способна да задоволи всички желания на мъжа си. че класическото клише за ди онли уан, която трябва да може да прави 70 неща – 69 и мусака – ми сори, ама се харчи при едни такива девойчици и пичеве със зализано-филирани причесчици, боксьорски ботушлета и редовни явки в син-сити. равноправие и компромиси, брадчеди! първи закон в брака, извън щастливата фабрика за сапунени мехури, която сте си набили с всички турски сериали и брутални чиклити. да го е срам човек да си признае, че харесва коелю и хорхе букай, ебати.

Първо следствие: Всяка омъжена жена е имала по-добър кандидат за съпруг.
тъй ли? ми що, тогава, не се е взела с него? в реалния живот, обаче, повечето жени, които лично аз познавам, са намерили техния си, личен съпруг, с когото възнамеряват да остаряват. сега-засега разводи не се задават на хоризонта, да не дърпам дявола за опашката.

Второ следствие: Няма съпруг, който да получава достатъчно голяма заплата.
– особено ако тази на жена му е по-голяма, а същия има твърде малка пишка, че да се нерви на този факт.

Втори закон: НЯМА ЖЕНА, КОЯТО ДА НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ НЕЩО ПО-ДОБРЕ ОТ СЪПРУГА СИ.
– всъщност, се сещам за едно-две неща. лично аз, не мога да плувам и нямам шофьорска книжка, за разлика от мъж ми. но и двамата не бихме имали прекрасното си дете без наложително екипната си (и крайно приятна) работа, за да го създадем. освен това, аз мога прекрасно да се справя с винтоверта на мъжа си, когато ми се налага, а той, от своя страна, може, когато е на кеф, да ти завърти такава манджа, че да си оближеш пръстите до втората фаланга.

Първо следствие: На всяка жена за съпруг се пада най-несръчният мъж.
– пак съм си намерила правило, на което да съм изключението. редно е да спомена, че моя мъж ме заби навремето, като ми уши играчка на любимия ми анимационен герой. все се каня да постна снимки, ама – на.

Второ следствие: Всичко, което успее да постигне един мъж, се дължи на жена му.
– естествено, за да стане мъжа, в който съм се влюбила, съществена роля са имали среда, възпитание, семейство, майка му. на мен се пада честта да съм двигател и много активен деец в, надявам се, най-приятната част от живота му. предполагам, с повечето нормални семейни индивиди също следва да е така

Трети закон: ВСЯКА ЖЕНА УПРАВЛЯВА СВОЯ МЪЖ.
– управлявам колело, скейтборд, ролери. с мъжа си беседвам, докато стигнем до приемлив за всички нам компромис. иначе – факт, няма грам демокрация, влезеш ли метър зад изтривалката на вратата ми, той е президента, аз съм премиера. и главен генералисимус на републиката, също така!

Първо следствие: Всеки мъж се съгласява с мнението на жена си – това е въпрос само на време.
– ако жена му е от породата на капризните-незнаещи-какво-искат- ама-ако-може-веднага-недочесани-сладкарски произведения, дето житейските им стремежи и мечти не се простират отвъд фейсконтрола на син-сити и поредната доза ботокс, която да си набутат в скулите или устата – ми, нека му е на пухльото!

Второ следствие: Жената винаги има един аргумент в повече.
– аз пък най-обичам тази особена порода тъпи ребра адамови, които, в секундата, в която благоверния им млъкне за малко, сал да си поеме дъх, веднага започват да бръщолевят всяка имала неблагоразумието да мине през главата им мисъл. като се замисля, обаче, не долюбвам особено и същата порода ХУ-хромозомни неща.

Четвърти закон: ЖЕНАТА СЕ ПОДЧИНЯВА БЕЗРОПОТНО САМО НА МОДАТА.
– глупости. жената се подчинява безропотно и само на собствения си стил! модата е бонус. не задължителен, при това.

Първо следствие: Жената никога няма подходяща дреха за някакъв случай.
– не и истински красивата, благодаря Ви. тя се чувства истински и категорично гот в каквото и да облече мерси, нали.

Второ следствие: Жената винаги има нужда от още една нова дреха.
– сори. аз съм по аксесоарите. които те отличават в пъти повече от поредния парцал.

Пети закон: С ГОДИНИТЕ У ЖЕНАТА СЕ ПРОМЕНЯ ВСИЧКО, НО НАВИЦИТЕ – НИКОГА.
-само абсолютния малоумен идиот не може да бъде адаптивен.
Първо следствие: Ако една жена се откаже от кожено палто – това е само временно.
– ебаси недомислената тавтология!
Второ следствие: Ако една жена престане да иска нещо от мъжа си, то значи, че си го е купила тайно сама.
– в конкретния случай – просто няма никакъв възможен начин да отида на стрелба без мъжа си! плюс един-двама добри приятели като бонус!

Шести закон: НЕУДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ЕДНА ЖЕНА Е ПРАВОПРОПОРЦИОНАЛНА НА НЕЙНАТА ЕМАНЦИПИРАНОСТ.
-аха, съзирам у себе си известни нотки на еманципираност. което, по никакъв начин не ми пречи да бъда една изключително щастлива жена, просто защото никога не ми се е налагало да правя морален компромис между любовта и еманципираността си.

Първо следствие: Колкото е по-еманципирана една жена, толкова повече недостатъци има съпругът й.
– викаш, да бъдем толерантни към джендър ролите, а?

Второ следствие: Оценката на жената за способностите на мъжа й е непрекъснато намаляваща величина.
– а за чий хикс си с него тогава драга? освен ако нещастника мазохистично държи да му трошиш пишката с чупки, стойки и кифленски превземки!

Седми закон: ЖЕНАТА ПОСТЪПВА РАЗУМНО ЕДВА ТОГАВА, КОГАТО ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ВЪЗМОЖНОСТИ СА ИЗЧЕРПАНИ.
-според кого, моля?

Първо следствие: Всяка жена се сеща за старите си обувки, ако изпитва болка, когато обуе новите.
– ако е достатъчно разсъдлива, наясно с изискванията, претенциите, вкуса си и нещата от живота, вселената и всичко останало – повярвай ми, тя няма да преживее ужаса от кофти обувки. ако ме разбираш правилно

Второ следствие: Една жена може да не купи нещо, което е харесала, само ако в момента няма пари.
– ако жената е харесала нещо, което иска да има – ще намери начин да го има. туй то.

Осми закон: ТОВА, ОТ КОЕТО СЕ НУЖДАЕ ЕДНА ЖЕНА, ВИНАГИ Е РАЗЛИЧНО ОТ ОНОВА, ЗА КОЕТО СИ МИСЛИ НЕЙНИЯТ МЪЖ.
– предполагам, на емпатията между партньорите се гледа като на психическо отклонение, нежелано, при това.

Първо следствие: В живота на жената мъжът е средство за постигане на целта, а не самата цел.
– това е просто обидно, честно. жена ти го казва.

Второ следствие: Ако съпругата се заеме да готви в неделя, това не означава, че съпругът не трябва да заведе семейството на ресторант.
– и вероятно, би му откъснала главата – след като е сготвила, то е за да види семейството около трапезата, а ресторанта би означавал ужасна обида към кулинарните й умения. от своя страна, ако тя наистина е кофти готвачка – ми, тогава воденето на ресторант не трябва да е събитие, а седмичен ангажимент.

Девети закон: ЖЕНАТА Е ПОВЕЧЕ МАЙКА, ОТКОЛКОТО СЪПРУГА.

Първо следствие: Жената се отнася към мъжа си като към дете.

Второ следствие: Колкото по-големи стават децата, толкова повече жената се насочва към възпитанието на мъжа си.
– в обобщение на горното – сори, пичове. жените ви винаги ще обичат децата си повече от вас – грубо, но истина – което по никакъв начин не омаловажава силата на чувствата им към вас самите, най-малкото заради съавторството над гореспоменатите деца. така че, ако жена дръзва да ви възпитава – ми, инерцийка, човещинка, желание да закриляш и напътстваш по-слабия и крехкия от теб, какво да правим, сега!

Десети закон: ЖЕНАТА ВСЕ ПАК ПРЕДПОЧИТА ЖИВОТА С УЖАСЕН МЪЖ, ОТКОЛКОТО УЖАСНИЯ ЖИВОТ БЕЗ МЪЖ.
– хм. всеки зрял индивид с опит малко над 25 г. рано или късно е изпитвал на собствен гръб сладостта на догмата `по-добре сама, отколкото зле придружена`. не виждам що пък трябва да разваляме готината тенденция, нито пък що трябва да е едностранно

та така от този ми ти ферман се задават няколко извода, а именно:
а) отново съм си намерила правила, които да потвърждават изключението, което съм – както и доста други мои посестрими, между другото
б) имаш невероятно търпение да стигнеш до тук.

та, така стоят нещата предполагам, масовата кифлизация на населението едва ли ще спре, селяндурите си остават селяндури, а снобите са си сноби.
добре, че ни има нас – аристократите, духовните такива че иначе, вселенския еквилибриум щеше да е сериозно нарушен, а на вас щеше да ви е скучно, защото няма да има кой да ви ядосва
лека нощ. спокойна съм за света, както би казал любимия ми дамян дамянов

Вашият коментар

