Галерия

розова магия около китката

rose quartz6

🙂 добър ден! липсвах ли ти?

не зная дали заради променливото, дъждовно бурно време или заради достатъчно други препятствия и стени, които се наложи да разбия с главата си, но творческия ми кияй  никакъв го няма в последно време 😀  – факт, който категорично може да скапе настроението на човек. шегата настрана, не се сещам за по-добро успокоително и антидепресант от творческата работа – от тази работа, в която активираш в действие ръцете и ума си и нищо друго няма значение, освен движението на пръстите ти, измагьосвайки  поредната въплътена идея… изкуство и творене. редом с любовта, музиката, обичта и книгите, изкуството за мен е онази специална храна, която осигурява всички нужни витамини и микроелементи, за да може душичката да се храни и живее пълноценно. 😀 та, тези дни поривът ми отново се пробуди, а творческата ми чакра отново сияе 😀 😀 😀

винаги съм изпитвала особено привличане към скъпоценните и полускъпоценни камъни. допадат ми не само чисто `физически`, докато се наслаждавам на изящните им цветове и форми, вплетени в красиво бижу, но ми харесва и самата магия, стаена в тях. прекрасни чеда от недрата на земята, уникални в своите качества, всяко със своето собствено вълшебство. харесва ми идеята, че камъните влияят със своята енергия върху човешкото тяло – в края на краищата, всички ние, одушевени и или не жители на този прекрасен свят, сме едно и също дълбоко във вибрацията на атомите, от които сме създадени, така че за мен влиянието и енергията на камъните върху човешкото тяло е факт, който няма нужда от оспорване 🙂 винаги съм казвала, че най-щастливите, хармонични и здрави хора на света, според мен, са именно ювелирите – именно заради привилегията да докосват с върховете на пръстите си скъпоценностите на земята.

 

Rough_Rose_Quartz6738въпреки, че личният ми любимец сред скъпоценните камъни е кехлибарът и слънчевата енергия, която носи, а предпочитанията ми към цветове са по-скоро към студените цветове и земната гама, в последно време камъкът, който много силно ме привлича, е розовият кварц.  просто изпитах нужда да докосвам и да работя не с какво да е, а именно с именно с розов кварц – казват, че камъкът сам избира притежателя си, независимо от неговите предпочитания, зодия или вкусове 😀

исках да измагьосам  гривна.това е моето творение 🙂

rose quartz12казват, че розовият кварц привлича любовта – но нежнната, романтична, платонична любов. също така, бижу с този изящен камък успокоява агресивните емоции и понижава стреса, носи спокойно щастие и успокоява душата, не само предизвиква обич, но и помага на притежателя си да влезе в мир и да обича самия себе си.

rose quartz8 rose quartz5

красивият нежно-розов камък дарява нежност, прошка, състрадание, доброта, толерантност – все прекрасни вибрации. 😀  ако се чувствате неуверени – носете розов кварц – този `емоционален` камък лекува влияе на доброто самочувствие и цери емоционални травми. ако искате да се помирите с роднина, с когото сте в конфликт – подарете му сувенир от розов кварц – вярва се,  че този камък помага за хармонизиране на семейните отошения. (с други думи – ако сте се сдърпали с жена си – бижу от розов кварц ще оправи нещата 😀 )

rose quartz10в литотерапията (лечение със сскъпоценни камъни) розовият кварц се използва за лекуване на сърцето и правилното функциониране на кръвоносната система. също така, лекува бъбречни заболявания, мигрена, проблеми със синусите, гърлото и ушите, както и депресия и пристрастявания. и е отлично средство за подпомагане а суетата у дамите – вярва се, че розовият кварц забавя стареенето и изглажда бръчките 😀

rose quartz13камък на четвъртата, сърдечна чакра. украшение под формата на сърце или роза привлича любовта, а чистата и нежна енергия на розовия кварц е отличен талисман за децата. камък за везнни и телци, но и камък за всички онези, които чувстват нужда от вътрешен мир и равновесие в отношенията 🙂

rose quartz9да си призная, докато изработвах тази гривна, докосвайки хладните, нежни мъниста… е, имах чувството, че сърцето ми трепти от радост 🙂 този чудесен, непретенциозен камък наистина излъчва някаква чиста, бяла светлина, която доставя радост 🙂 🙂 🙂

а радостта е нещото, което всички ние трябва да притежаваме и генерираме в огромни количества, нали?

благодаря ти, че се отби при мен, и да слушкаш, ей!

прегръдки!

Наташа

(ако искаш да погледаш още малко снимки на моето розово творение – цък тук)

Вашият коментар

