Галерия

aura shambala bracelets

забелязала съм, че тези, които сияят с най-силната, чиста, естествена светлина, тези, които имат способността да те прегърнат с особената харизма на погледа си, онази светлина, която почти осезателно можеш да доловиш около децата и немалко възрастни  – точно те са най-уязвими към атаките на нещото. онова нещо, толкова сиво и безлично самото то, че не може да съществува, ако не краде от чуждата енергия и виталност. онова неназовимо, но осезателно гадно нещо, което само дебне пролука в светлата ти аура, за да намърда някое от гадните си, лепкави пипала, а после скапва деня ти, като бута като с шамар чашата с последните глътки кафе право върху клавиатурата ти, после сякаш те дърпа дразнещо за косата и започваш да дуднеш и мърмориш без причина на всички в семейството, най-подир те среща с внезапна случайност с `най-любимия ти` енергиен вампир, който също намира начин да си пийне от теб и накрая, доволно напълнило грозния си търбух с доста количество от доброто ти настроение, излита като демон изпод косата ти, оставяйки главата ти за секунди празна като шамандура. отвратително усещане, наистина.

на което можеш да се противопоставиш с още повече светлина 😀 

обичам да се поддавам на градивните си импулси 😀 от онзи вид, които ме карат да действам спонтанно и да не мирясам, докато не видя реализирана идеята такава, каквато съм я изфантазирала в главата си. много готино усещане – като `дай пет` от крило на случайно преминаващ зад врата ми ангел 😀 тези дни спонтанно ми се прииска да направя нещо конкретно и много специално за две много светли, сияещи същества, които, милите, честичко си патят от атаките на нещото… моя начин да държа на къса каишка личното си нещо е като целуна ръцете си и започна да създавам – това е най-чудесната медитация за мен, а когато виждам, че идеята ми се получава такава, каквато съм я пожелала, имам усещането, че самата ми душичка се извива в най-сложните йога-асани 😀 в последно време любовта ми към полускъпоцените камъни отново се разпали, а се чувствам още по-щастлива, защото имам възможността да изконсумирам подобаващо този флирт 😀  реших да заложа на простотата – цветовете, семпла плетка и един-единствен камък в центъра, който да балансира цялостното излъчване на бижуто. и, ето какво се получи:

aura shambala 12 aura shambala 13гривнички 😀 въпреки, че изглеждат като класически шамбала-гривни, някак отвътре ми дойде да ги нарека `аура-гривни` – заради красивата, меланжирана корда и камъните със специално значение. да. рационалната част от мен искрено вярва в лечебната вибрация на красивите цветове и енергията на камъните, а… ирационалната част от мен просто се хваща за инструментите и действа 😀

aura shambala 11 aura shambala6 aura shambala5избрах едната гривна да е с ахат. този популярен в бижутерията и фън-шуй камък има много позитивна и приятна вибрация. вярва се, че той носи на притежателя си хармония и мир в семейсвтото, също така е отлична защита срещу енергийни вампири. (или от… нещото 😀 ) бижу с ахат помага на притежателя си да се концентрира върху своите творчески способности и да работи за реализирането на желанията си, мънисто в джоба или портмонето ще привлече финансовото благополучие. отключва красноречието 😀  наричат го `камък на равновесието`, което, според мен, е най-готиното качество на този камък, а си мисля, че притежателката му няма да откаже екстра доза помощ в привличането на малко вътрешен мир 😀  😀  (тук се сетих за един направо култов лаф от `кунг-фу панда` : вътрешен мир, ей сега ти разказах играта! 😀 😀 😀 )

aura shambala10 aura shambala9 aura shambala4напоследък обръщам доста внимание на розовия кварц, а и ще обръщам още доста. да припомним – това е `камъкът на сърцето`, чиято енергия привлича любов, доброта и съчувствие. заради чистата си и нежна енергия е много подходящ `пазител` за малките деца. вдъхва увереност, и, подобно kа ахата, носи мир и вътрешно спокойствие 🙂

aura shambala3 aura shambala2 aura shambala1 aura shambala 14хубаво усещане, наистина – простота, цвят, камъни… simplicity is the best way – и светлина към светлината 😀

та, толкова от мен и поредната емисия почти на живо от `къщата на ветрилата`. 😀

друг път ще си говорим за взаимодействията между егото и светлината 😀

наталски

Вашият коментар

