Галерия

не закачай белята

Black-catобещавам си да не правя непоискани добрини, честно, но, предполагам, това решение е щекотливо както и с цигарите – можеш да си го решаваш по 500 пъти на ден. но следващия път, когато припозная себе си в нечия болка или страх, си обещавам да хвана големия ключ и да си прибера емпатията в кутията, а после да си седна на ръцете, преди да ги протегна за помощ, ако не ми е изрично поискана! в някакъв момент неминуемо плюят в ръката, която си протегнал за помощ, но пък, това, че винаги си бил на разположение, за да бършеш сълзи, е нещо, което лесно може да се пренебрегне, защото то си е дефолтивна величина сред другите дечица в детската градина!
не предполагах как една уж невинна ситуация може така жестоко да ми бръкне в здравето. неблагодарност – от онази, която внезапно става много духовна в секундата, в която поне мъничко се издрапа от дупката, а после, с изненада виждаш собствените си думи из фейсбук и собствените си истории, разказани в първо лице, единствено число. не, не търся речи и фанфари, нито лаврови венци заради това, че съм се опитала да бъда добър човек, но пък и вече отказвам да се поставям в ситуация, в която да рискувам да бъда последното дете, останало без столче в прословутата игра.
но поне съм достатъчно пич, за да не кажа `аз нали ти казах`, когато мацата пристъпи прага ми за малко млекце, след като другите са се прибрали вкъщи, за да си измият ръцете за вечеря.
но не съм сигурна дали вече съм склонна да пренебрегвам алергията си към котки, образно казано.
приятен ден!

Вашият коментар

