Галерия

my urban jungle

… или малко парче от частният ми рай:)

oleandur leafs my personal paradice oleandur flo tangerine tree tengarine1обожавам растенията и цветята си! и ми харесва ръцете ми да са изпоцапани с пръст, докато се грижа за тях – има някакво невероятно умиротворяващо удоволствие в тишината и красотата на `градинската работа` – доколкото може да се каже така за заниманията ми в няколкото квадратни метра на терасата. харесва ми идеята за парченце природа, само и лично мое, наше, на гостите или приятелите ни, с които сме седнали на по чаша бяло вино вечер, в компанията на хубава музика и аромата от горяща кедрова пръчица. стара тръпка ми е да си направя градинки на балкона – единия само с цветя, а другия – с овошки и билки, и, да благодарим на безбрежния океан от информация в интернет, както и на `зелените пръсти` на мама, скоро ще започна работата по осъществяването и на тази мечта 😀

turtle smog turtle1 turtle sтова малко глупаче ме прави невероятно щастлива също 😀 куче с корубка 😀

сега е време за чай и готина книжка, докато домочадието спи следобедната си сиеста 😀

Вашият коментар

