Галерия

люти чушки с нежно име на жена

liuti chushkiспоред баща ми, аз съм люта чушка 😀 люта, парлива, агресивна, не за всеки вкус 😀 но полезна и много вкусна, ако понасяш лютото 😀 със сигурност, някъде в наличната вселена съществува сорт чушки, кръстен на мое име – с лют и наистина пикантен, но с лекичко сладникав вкус, когато му свикнеш 😀 😛 това прекрасно храстче е подаръкът ми за забравения ми имен ден от баща ми 😀 със съответното послание – и като достойна негова щерка, няма как да не се зарадвам на алюзииката 😀

mechta v zarodishмечта в зародиш – или не чак толкова крехка, защото моята малка градска джунгла постепенно расте 🙂 но наистина си обичам растенията… в прекрасна симбиоза сме – те ме успокояват със зеленината, красивите си цветове, и, евентуално – плодове, а аз се грижа за тях. не ми викат и не ми мрънкат, не ме тормозят с претенции или капризи, не ме напрягат с дедлайн срокове или внезапно изскочили неотложни задачки. едиственото, което искат от мен, е да ги поливам, да ги храня, да ги почиствам, ако се налага, освен това, нямат нищо против любимите ми рок-парчета и chillout музика, пък и винаги се слушаме, когато си говорим 😀 (всъщност, няма лошо, да си говориш с цветята си – даже е препоръчително, за да усещат вибрацията на обичта ти. не е и чак до там притеснително, ако някое вземе, та ти отговори 😀 ама много кофти става, когато, докато си водите задушевни разговори с цветята и растенията и си разправяте вицове, в главата ти се появи трети глас с мощен изрев: `тихо, бе, вашата мамка, искам да спя!` )

освен това, подозирам, че `кучето в черупка`, което уж се прави на невина жълтобуза костенурка, всъщност, има някъде из днк-то си гени на питбул – в секундата, в която подуши, че ще го черпя с филенце от риба, скача от терариума с етусиазма на бяла акула, надушила вкусна хапка 😀

тъй стоят нещата в тази част на рая.

😀

Вашият коментар

