Галерия

just tired in a good way

474859_Sleeping-Wolf-And-Lookout🙂 хващам се, че съм уморена 🙂 от емоциите в изминалите седмици, от недоизяснени казуси по стари проекти, от тежки разговори, от простаците около дома ми, от простотията, която отвсякъде почти ми мирише… но и приятна умора от хубавите неща, които се случват – ето, днес, така да се каже, ни беше първия истински учебен ден, със съотващото му празнично настроение, малки магии за щастие и късмет, мънички ритуали, трепетно вълнение и малко сълзи, може би малко повече излишна емоционалност от страна на родата на моменти, но пък това са такива прекрасни емоции, наистина 🙂 ❤ есен е, ще започне да вали често, но пък, се старая да създам защитена магия в уюта на дома ни, оградена от любимите си хора, красивите ми цветя, кучето в черупка и изящния фонтан, чийто ромон, сякаш, отмива напрежението в тишината, царяща във все по-редките следобедни дремки на джуниър, моите си пръчици от кедър и бяла салвия, моя си чай, моите си книги, моята си костенуркова черупка, в която се чувствам щастлива, и в която съм запоила магията с аромата на прясно опечен хляб…

ето такава умора, която изкристализира точно днес. и която понякога ме кара да се чувствам като рекламното лице на лафа за коня и жабата, дето искала да се подковава. смешна работа – всеки си ходи в собствените кецове, в крайна сметка, пък дали му прилягат – друга бира, дето се вика…

просто съм уморена. по приятен начин, наистина, но факт 🙂

Вашият коментар

