Галерия

цъфки, графици, есенни дни… :D

  • 🙂 готин ден – от онези дни,

които завършваш с отметнати всички задачки за деня на жълтото листче, че и чак ти е останало време да си направиш маска на лицето, да си сипеш чаша хубав чай и просто да си поседиш с вдигнати на високо крака, а няма още 22.30 часа 😀  рядкост, но има и такива дни у наше село 😀 😀 😀

  • отдавна съм се нахъсила да си взема фитония

(прекрасно, екзотично ошарено същество), и реших, че днес ще бъде дъ денят, тъй че, когато се взехме с младши от училище, веднага запрашихме към цветарския магазин. взехме я – Боро я избра – красиво растение с прекрасни, шарени в тъмно-червено жилки – кръсти го фичо. 

fitcho1 вкъщи пресадих фичо в по-голяма саксия и го боднах в стаята на джуниър – има много хубаво източно слъчице там. идеята ми беше да сложа фитката в хола, между аквариума и фонтана, да подобрява фън-шуя, нали, обаче там е сенчесто, пък съм чувала, че тез приятелчета обичат по – слънчевки местенца. освен това, Боро отдавна ме молеше за цветенце в неговата стая – милото, намерил си е китка здравче и си я е сложил в чаша с вода, за да му пусне коренчета и да си я сади 🙂 ❤ харесва ми, че малкия обича цветята! майка ми запали първа тази любов у него, аз сега я доразвивам 😀 тъй че, фичо остава в детската  😀

fitchoама е страшен хубавец наш фичо, нали 😀

другия ми `зелен проект`, който много се надявам да хване, е гепено от мама чепче от `дървото на живота` – тя, милата, все се кани да ми вкорени, ама докато чакам, ще ми се изчака чакалото, така че взех нещата в свои ръце. пък и нали казват, че откраднатите цветенца най-хубаво хващат, ама ще видим какво ще излезе от таз работа. 😀 и въобще… не мога да ти опиша, просто, колко щастлива се чувствам, когато си изпоцапам ръцете  с пръст заради поредното цвете, което съм осиновила 😀 чувството е чудесно… целебно, някак си, и отлична профилактика срещу дебнещите вихри на лудостта, а си се загледал по-обстойно в новините или пресата. 😀

  • ❤ 😀  бъдещ блок-бастър и евъргрийн,

сътворен от сина ми, в жанр `авторски, даскалски хип-хоп` 😀

`училищния звънец,
училищния звънец –
той звъни!
училищния звънец,
училищния звънец –
ставай ти!`

та така. може би последната, допълнителна отметка, все още съотносима към днешната дата, е да си наваксам с поне осем часа сън…

Вашият коментар

