истината без грим и гащи

soon wolf

това е то – организирам нова категория в блога си, името на която е достатъчно красноречиво. напоследък сериозно ми е писнало от сладникави писания на надрусани с шоколад авторки на блогове и редакторки на женски спасиания как всичко е толкова розово и прекрасно, каква трябва да е идеалната жена, пък идеалния мъж, пък взаимоотношения, пък баби, пък дядовци, пък за да правиш качествен и готин секс, се прави еди как си, разбираш ли! аз съм за да си отворим чакрите и да пуснем хармонията вселенска да ни завладее и обича, но понякога си мисля, че въпреки всичкото изобилие, радост, еквилибриум вселески и позитивно, ама много позитивно мислене – е, понякога си трябва и бой. ама от стария, класически, здравословен пердах, който те отрезвява ама много повече от всякаквите му там позитивни нагласи и прочее преекспоиран ню-ейдж бул-шит. и, понеже както стана ясно на едно друго местенце, аз съм си малко хейтър по душа, мисля, че градивния кьотек ще ми се получи.

защото не мога да изпитвам съчувствие към човек, доброволно запалил се!

и не мога да отговоря с обич на забременяла от глупост петайсет-годишна пикла, която си изхвърля бебето след това!

ахам, за някои неща истината трябва да се каже – ей тъй гола, грозна, без грим, без гащи, защото направо ми се повърща вече от преекспонираия позитивизъм, който силом се вихри наоколо ми, и защото позитивно мислене без позитивно копане не става!

Вашият коментар

