Галерия

една година по дъждовната вълна

напоследък не се вясвам много тук – признавам си, че фейсбук отнася първата вълна на случващото се в главата ми, но пък е готино да си се върнеш в старата къща, да си нахлузиш удобните пантофи, и просто да си качиш краката на масата, докаго слушаш готина музика. 😀 добър ден 😀 

хрумна ми, че тези дни стана точно година, откакто започнах да правя прекрасните си `дъждовни жезли` – идея, която зърнах при невероятно креативите gg-сестрички.  

две са нещата, които ме вълнуват в случая – първо, кога мина една година? и второ – колко много все още ми харесва да правя тези прекрасни неща! 😀 моята лична магия, моето лично дзен-време, през което се скривам в малката си светая светих в ъгъла на хола и оставям ръцете ми да се движат от само себе си. нямам идея дали някой от моите дъждовни жезли някога, някъде е предизвикал дъжд, но магията лично за мен в случая е, че винаги, ама абсолютно винаги, когато измагьосвам поредния стик, по радиото винаги звучат песни с тема `дъжд`. е ако това не е готино – просто не знам, а най-сладкото пък е, че когато тези дни си говорех с приятелка за тези ситуации, по уредбата в заведението, където бяхме, жизнерадостно дънеше raining men на гери халиуел 😀 😀 😀 та така! магия! усетена като лично моя, някак, и споделена с най-скъпите ми приятели, които имат скътани някъде из къщите си по един рейнстик, направен от мен 😀 😀 😀

пък дали ги е застигнала тяхната си магия – мога само да се надявам на това 😀

а аз продължавам да правя прекрасните, вълшебни жезли, чийто звук може да те отнесе в приказка.

кралят на джунглата

king of the jungle7исках да направя жезъл с не толкова етно, колкото диво и първобитно излъчване, без това да пречи на изяществото му:

следващия жезъл сам ми показа какъв иска да е 😀

whisper of sea9още докато го извайвах, този жезъл звънеше не точно като дъжд, а по-скоро като шумът от вълните на морето привечер, когато е най-тихо и спокойно. 😀 от там насетне беше лесно – това просто е `шепотът на морето` 😀

coming soon1

надявам се тези два жезъла да са намерили своите си собствеици вече 😀 и да са успели да им донесат магията, от която имат нужда 😀

и коприна. простичката, нежна, изящна красота на коприната 😀

следващият жезъл, всъщост, е магическа пръчка. за малка принцеса, която да твори чудеса около себе си, както и за талантливата й майка, която ме помоли да изработя жезъл, където, ако прекаля с розовото, ще е допълнителен бонус към цялата радост 😀

как да кажа, беше истински кеф да правя тази вълшебна пръчка, предназначена за малка фея. вложих цялата си налична розова магия 😀 😀 😀 мога само да се надявам български пощи да са били коректен доставчик, а ако наистина съм изпълнила желанието на двете феи – здраве му кажи 😀 😀 😀

africa stick  9идеята за следващия рейнстик отдавна се въртеше, подръпваше ме за конската опашка и просто си чакаше да избухне в някакъв момент.

исках да направя тематичен, ето рейнстик. африка. не знам защо изпитвам особен пиетет към черния континент – с цялата му дива, сурова красота, с жестоката природа и борбата за оцеляване, с водата, която е по-скъпа от злато, и въпреки всичко – такава красота и дива жажда за живот! наистиа се чувствах като магьосница, докато работех по този проект. винаги съм свързвала водата и магията с женската съзидателна сила – една жена ще напарви невъзможното, ще копае земята с голи ръце, зад а осигури вода на жадното си дете, ще се изкачи на върха на ай-високата планина и ще прекоси най-жарката пустиня, за да измоли боговете стомна вода, ще танцува дълго и без умора и най-изтощителния ритуален танц, за да предизвика облаците. африка. женска сила. жажда, но и жажда за живот, и на върха на всичко това – красота и неосъзната, безмерно изящна грация! надявам се да съм успяла ва вложа цялото това усещане в този си рейнстик, чието създаване наистина беше магично усещане… съпроводео, разбира се, с много музика с тема `дъжд` по любимото ми радио 😀 😀

та така. 😀 в тон с приказката ни днес, навън леко вали, но приятно 😀 скачай в локвите, вдиги лице срещу дъжда, след което се скрий някъде и изпий едно готино, силно кафе в приятна компания! благодаря ти, чесе отби при мен, и да слушкаш, ей!

гуш!

Наталски

Вашият коментар

