Галерия

но-о-о…!

QUOTES

избухвам в статуси, о, да! 😀

`има особена гадост в думичката `но`. `поздравления за страхотния проект, който завърши преди дедлайн срока, но защо не го направи еди-как си`? `поздравления за магистратурата, но защо не я завърши по-рано`? `прекрасна вечеря, но защо не е с картофи`? `честито бебе, но защо не го кръсти на еди-кого-си`? `но-о…` щипката лайно в иначе огромната каца с мед. `ама всички правят така!!!` да, но аз не съм всички. аз съм аз – уникална със собствените си лудости, стремежи, желания, принципи, мечти. и ако ме боли душата, малко ме интересува на какво дередже е държавата и че всички са като мен. малко ми дреме и какво ще си помислят съседите и, напук на всичките видове психология и селф-хелп принципи за постигане на хармония вселенска и оргаззмично съвършен вътрешен еквилибриум… аз няма да се променям за да съм удобна вам.
променете се вие, за да ви търпя наоколо
нито пък ще се извинявам.`

и преди да натрисате своето непоискано `трябва` – първо се научете да отговаряте на въпросите `как` и `защо`!

оф-топик:

…радостта от живота е в дребничките неща. в книжката, която ще купиш на детето – защото мислиш, че може да я хареса, а и защото и ти не си я чела като дете 😀 в завъртените гурме-гъби, които приготвяш за вечеря – не, защото трябва, не по задължение, не, за да се изфукваш, а просто защото ти е готино и защото ще ти е вкусно, и дори понеделниците понякога се случват готини…

та-дам. така е 😀

Вашият коментар

