Галерия

пролетта на рамото ми кацна…

пролет! и хапки чиста радост…

ketsoveобувките, които ме правят щастлива – кецове с бяло бомбе! класика, просто – във всеки филм, клип или попюлър тийн сериал винаги най-печения герой носи точно такива 😀 а на мен ми придават стил, какъвто дори стилето с червена подметка не може да постигне 😀 😀 😀

teapots6готин проект, усладил ми се заради предизвикателството и заради вярата в творческия ми кияй 😀 😀 😀

великият тери прачет беше казал веднъж, че във вселеата циркулират свободно късчета вдъхновение, които просто чакат чия глава да ударят, тъй да се каже.

camel-rasta4та и аз така – една сутрин се събудих с идеята, че ще извая точно тази камила, която виждаш горе – растафарианка с кльопнали ушета, щърби зъбки, занесен поглед и шарена шапка. мъничка е 🙂 и този проект ми се случи ама точно така, както го видях в представите си.

и също:

луди гъби. 🙂 оказа се, че ми харесва много да работя с пластелин. и подозирам в бъдеще сериозна инвестиция в известно количество полимерна глина – първо, заради конфликтът на интереси вкъщи – окрадох на детето пластелина за училище 😀 а и ми се иска фигурките ми да са по-трайни, което няма как да се получи с пластелин. имам много идеи, които чакат да видят бял свят, ето още нещо, което да очаквам с нетърпение 😀 отново се почувствах като на 17, когато бях луднала по малките пластики (с глина от женския пазар). хубаво е да преоткриеш стара страст, наистина – това те кара да си припомниш какво е чувството да си  все още малко момиченце, което не сее наиграло с любимите си играчки.

прекрасният ми хибискус. красива китайска роза, която видях в магазина точно на цветница и реших да подаря на възлюбения ми по случай имения му ден (което на него му дава отлично извинение за моя имен ден да ми подари я накладки за колата, я нов мулти-такер. примерно 😀 щото така ще е честно. ) моята прекрасна реши да ме зарадва, като разцъфтя точно за великден!

hibisus na velikdenне е ли вълшебство това? което да се случи точно на такъв хубав, свят ден? малките чудеса на ежедневието ме правят щастлива, наистина…

personal paradiseчакам, с нетърпение чакам времето да стане по-стабилно и топло! нямам търпение да аранжирам домашната си градинка навън на балкона, след което приятелите ми да ми идват на гости за по чаша вино в ърбън-джунглата ми.

и така. пролетта на рамото ми кацна – с нови планове, мечти и очаквания!

 

Вашият коментар

