Галерия

slash in polymer clay

дами и господа, представям на вашето внимание мистър соул хъдсън, по-познат сред истинската хард-рок фенщина като слаш, бившият соло китарист на `gnr`, за мен – един от най-добрите в дисциплината си 😀 `guns`n`roses` принципно са една от най-любимите ми групи евър, няма такава музика, каквато имаше през 80-те, аксел беше главен герой в моминските ни романтични мечти, но, кажете ми, колежки-тийнейджърки-седемдесет-и-няма-да-кажем-кой-набор, не сте ли били поне мъничко влюбени в слаш?

❤  този проект ми се случи буквално на шега, слаш е изключително благодатен за карикатура, особено за chibi – цилиндъра, гибсъна, тъмните очила и къдравата коса, на ей-толкова бях да му забия и една цигара в устата, но си казах, че няма да е особено дидактично за детската аудитория 😀 слаш не е точно момъка с гайдата на първата снимка с воденичното колело и чУшмата, но, след като ще забива тук в края на юни, си казах, че едва ли ще има нещо против пасторалната българска сцека, в която съм го щракнала 😀 

та така, изваях слаш – 2.5 см. дълъг, но все така голям!

😀

Вашият коментар

